Solhatt (223/366)

”Röd solhatt” är ett annat namn på rudbeckian ”Magnus”.

2 svar to “Solhatt (223/366)”

  1. chrisselina Says:

    fint fångad bild, härligt med fjärilen.

    Då jag är klar med utmaningen har jag startat ytterligare en blogg, denna
    gång i wordpress. Det ska tydligen gå att hantera från ipad och iphone. Kan inte alla finesser än men det kommer väl….Kommer att lägga ut lite nya och gamla bilder plus lite annat. Det ökas på allteftersom jag lär mig. Det var så roligt med utmaningen så jag fortsätter lägga ut lite på egen hand. Välkommen om du vill… 🙂

    http://chrisse70.wordpress.com/

  2. Pysselfarmor Says:

    Solhatten är en så vacker blomma….funderar på har du testat att växtfärga med den? Fick för mig att jag sett någonstans någon som testat, men tror inte det var du.
    Ses kanske under hösten…..

Lämna en kommentar